Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

09 januari 2008

Skämmes ta mig fan!

Jag sover för lite igen, eller som vanligt kanske. Idag när klockan ringde var jag hiskeligt trött och funderade direkt på att bara vända mig om och somna om. Men så for en tanke igenom mitt huvud: Har du ingen skam i kroppen? Det är gästföreläsning idag och killen har åkt så långt som ifrån London hit till Göteborg för att snacka om filmens tillstånd i Hong Kong inför ett gäng totalt ointresserade halvt misslyckade jeppar från Sverige, show some respect goddamnit! Du gillar ju till och med Hong Kong-film. Dessutom har du lovat att gå till posten idag. Så jag mannade upp mig och gick ut. Det känns rätt bra nu.

Kollar på filmen Sunshine. Har fixat upp usb:n och 360:n så nu blir det fintittande på TV:n framöver. Det är nice.
Sunshine är riktigt bra faktiskt, lite 2001, Aliensblandning så. Egentligen gillar jag ju inte läskiga eller psykologiskt påfrestande filmer men denna funkar fint.

Nu blir det kaffe!

1 kommentar:

Poncho sa...

Tacka gudarna för kombinationen usb och 360. Vajert!