Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

08 januari 2008

Gunwhipped

Vad är det som händer med mig? Jag börjar bli snäll! Jag har gjort goda gärningar och tjänster hela två dagar i rad nu. Igår jagade jag efter en mamma vars unge son lämpat av en vante ur vagnen och idag hjälpte jag en vän att göra av med en herrans massa pengar genom att agera mellanhand.
Är det en ny Poncho som står att finna i det nya året? En Poncho 2.0 i web 2.0? Var tog den sure lille arge människan vägen som hade skrattat åt ungen i vagnen och vinkat bye bye med vanten i handen? Människan som hade sagt, nej tyvärr den var slut, utan att ens gå och undersöka saken?
Ja, jag vet inte, men en sak är jag ganska säker på, jag kommer få skit för det här ändå på något vänster.

3 kommentarer:

Fröken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken sa...

Du är redan nu garanterad att få klappar till jul, så skulle jag se det, men ja, jag är möjligen något partisk =) Lite nervös över din frånvaro dock... Puss

räven sa...

jag tror jag gillar en snäll poncho.