Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

17 januari 2008

Skin & Bones

En sak som är dålig med att SVT inte är en reklamkanal är att de inte lyckas sätta strålkastarna på nya kommande program. Reklamkanalerna har ju alltid sektioner innan och efter reklampauserna där de lobbar för sina program, något som SVT alltså missar.
Nu i veckan hade både The Sarah Silverman Program och Brotherhood premiär på den statliga televisionen och det vara bara rena tillfälligheter att jag upptäckte det i tid. Skärpning SVT, weirdscience.se kan inte rädda er varje gång!

Bäst just nu är annars Chris Shiflett som barnet i Foo's video till Long road to ruin. Denna gången fick inte Taylor Hawkins spela kvinna.

3 kommentarer:

David sa...

Exakt, inte en spot för ssp har jag sett. Det var ju samma när de köpte entourage.

Fröken sa...

Dock vill jag påstå att de visst gör reklam för sina nya program, möjligen inte fullt så många tusen gånger som vissa andra, sämre, kanaler.

Poncho sa...

Ja om sina program gör de en hel del reklam men det är alldeles för dåligt om de utländska nyheterna.