Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

20 januari 2008

Karateslag

Imorgon är första dagen i resten av mitt liv för att uttrycka det lite stolligt. Imorgon börjar jag skolan igen, journalistprogrammet vid Göteborgs Universitet.
Just nu är jag inte alls nervös men jag vet att jag kommer vara det klockan tio imorgon. Kommer stå där och skrapa lite med foten framför mig, kammad och med väskan i hand som vi alla har gjort minst en gång i livet.
Jag har tänkt prata mer med folk denna gången, får se hur det går. Önska mig lycka till.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Lycka till!
Det låter ju bra att prata mer, folk har en tendens att gruppera sig så attans fort, jag har alltid svårt att hänga med.

David sa...

fast de grupperna folk bildar första dagen är ju sällan de som håller. Första grupparbetet brukar vara en mycket bättre markör på hur folk kommer umgås.