Slår Reinholdtzon Belfrage på fingrarna sedan 2007

27 januari 2008

In shape of an...

Läste Barran idag. Lunkan hade skrivit att en fjärdedel av femteklassarna inte kunde simma. Den artikeln skrev jag också för två år sedan, då kunde alla utom en simma. Det går utför för dagens ungdom.

Vidare har jag också sett den sämsta Hollywoodfilmen någonsin. D-War eller Dragon Wars. Det var den största samling smörja jag överhuvudtaget sett. Och då brukar jag gilla lättsmälta actionunderhållningsgrejer.
Problemet var inte animationerna som trots allt inte var helt dåligt gjorda utan precis allting annat. Manus, skådespelare, foto sög fullständigt.
Men jag såg hela filmen för sådan är jag.

3 kommentarer:

David sa...

Är det den med Bale och Scorupco?

Poncho sa...

Nej, jag vet inte vad de heter men killen var med i den där serien Roswell om de där utomjordingarna.

David sa...

Reign of Fire hette tydligen drakfilmen med Bale, då vet man att man kan missa D-war.

Juno är annars det bästa man kan se nu.